صفحات

۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

ماشین زیبای آئودی با 62 اسپیکر مخصوص عاشقان موسیقی!! (+عکس)


شما هم مثل من شگفت زده شده اید؟ جاده‌های رویایی غرب و جنوب اروپا و صدایی روح انگیز که از 62 اسپیکر حرفه ای بیرون می آید! زیباست نه؟
مواد لازم برای داشتن چنین دم و دستگاهی داشتن یک اتومبیل آئودی Q7 باضافه سیستم صوتی بوزه (BOSE ) و بنگ اولافزن Bang & Olufsen  وفناوری IDMT است. مهندسان المانی که با جان و دل دست به توسعه سیستم های صوتی حرفه ای میزنند در تازه ترین طراحی اولیه خود از نقشه پیاده سازی سیستم صوتی با 62 اسپیکر داخل آئودی کیو هفت برداشتند.
 
q7
 
"ترکیب رشته امواج" نام تئوری است که این مهندسان سعی در پیاده سازی آن در این پروژه دارند و شامل، 5 ووفر و 5 توییتر باضافه 52 بلندگوی سطح متوسط است.
 
q7
 
تکنیک ترکیب رشته ای از امواج تکنیکی است که هوشمندانه امواج را از نقطه شروع به عقب برده و با سایر اسپیکرهای جاسازی شده ترکیب می کند. بر عکس تکنیک استریو  در مکانسازی برای منابع مجازی با تغییر مکان شنونده این تکنیک به تغییر محل شنونده بستگی ندارد و امواج در همه جا شنیده شده و در قسمت جلو شیرین تر و جذابتر گوشها را نوازش می دهد.
q7
 
یکی از اولین شرکتهایی که این تکنینک را توسعه داده، موسسه IDMT در آلمان است که با ترکیب رشته ای امواج کار می کند و سیستم 192 اسپیکره را در سینمایی در لیندن لیخت اشپیل بنا نهاده است که هر کدام با رایانه مخصوصی کنترل می شوند. که هر صدایی از یک بلند گو پخش شده و ترکیب آنها شنونده را میخکوب می کند و فضایی کاملا سینمایی به آن می دهد. البته برخی از سیگنالهای صدا با تاخیر به شنونده می رسد که مانند صدای هلی کوپتر در فیلم شنونده را به عمق خود می کشد. نام این فناوری منحصر بفرد که توسط این موسسه عرضه شده معروف به Iosono است. به نوشته Creative Waves  تاکنون فیلمی متناسب با این سیستم ساخته نشده اما دموی خود شرکت بعنوان تریلر کاملا شنونده را تحت تاثیر قرار می دهد.
اما شرکت آئودی پنج سالی است که با این موسسه روی پروژه های تحقیقاتی ساخت سیستم صوتی در اتومبیل کار می کند و نمونه اولیه آماده شده در کارگاه آئودی با همکاری این موسسه تهیه شده است. در این نمونه اولیه که تمام محفظه پشت ماشین را فرا گرفته سیستم مذکور کاملا پیاده سازی شده و کابلهای متصل به سه رایانه قدرتمند نیز در آن تعبیه شده است.
هر درب پنج پنل مخصوص داشته که برای جاسازی آسان اسپیکرها و کابلهای ضخیم در نظر گرفته شده است. جبها ای از امواج مجازی در سراسر کابین راننده و سرنشینان پخش می شود.
q7

در این نمونه آزمایشی 32 ترک و موسیقی برای این سیستم ضبط شده و شنونده صدای رویایی را بدین طریق تجربه می کند. از آنجایی که در بازار موسیقی چنین تکنیکی فراگیر نشده بنابراین آئودی و شرکا دست بکار شده و خودشان نمونه های آزمایشی صوتی را درست کرده اند. پیتر گلیم مهندسی که مدیریت این پروژه را بر عهده دارد می گوید موسسات و شرکتهایی که در کار صوت و موسیقی هستند به تازگی قدم در این راه برداشته و تکنیکهای جدید را در محصولات خود بکار می گیرند و بزودی شاهد رونق گرفتن آن در بازار خواهیم بود. در نمونه آزمایشی که گلیم آنرا اجرا می کند ترکیبی از موسیقی و نویز ترافیک و صدای حیوانات شنیده می شود.بهر حال این پروژه دنیای صوت و سیگنالهای صوتی را دچار تحول خواهد نمود.
ادامه مطلب

جام جهانی و دکوراسیون منزل


خوب دیدیم در زمان جام جهانی پستی در زمینه فوتبال پر طرفدار ترین ورزش دنیا در قسمت دکوراسیون سایت قرار دهیم، طرفدار فوتبال هستید؟ مبلمان و لوازم منزل و دکورهای داخلی زیر را ببینید
شما فکر می کنید کدام تیم برنده جام جهانی شود؟
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
پد ورزشی
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
فرش
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
 
جام جهانی و دکوراسیون منزل
جام جهانی و دکوراسیون منزل
ادامه مطلب

سنگ قبرهایی با نوشته‌هایی بسیار بامزه!! (عکس)

شوهری خوب، پدری عالی اما برقکاری بد!
 

یادبودی از سوی پسران (بجز ریکاردو که هیچ پولی نپرداخته)
 
اینک در آغوش پروردگاری. خدایا مواظب کیف پولت باش!
 
 
ادامه مطلب

بیوگرافی متیو فاکس (بازیگر نقش جک در لاست) +عکس



 تولد: 14 جولای 1966، آبینگتون، پنسیلوانیا، آمریکا
اسم مستعار: فاکسی
قد: 1.88
همسر: مارگریتا رونچی (ازدواج سال 1991) و دو فرزند
محل زندگی: او و خانواده اش از فوریه 2006  در اوهایوی‌ هاوایی سکونت می‌کنند، جاییکه از سال 2004 سریال لاست در آنجا آغاز شده بود.
متیو چندلر فاکس بازیگری آمریکایی است که سابق در کار مدلینگ بوده است. اولین کار او در حرفه بازیگری در نقش پسر بزرگ و رئیس خانواده در «مهمانی پنج نفره» در دهه 90 بود که نقش چارلی سالینجر را داشت. نقش‌های مقابل او بازیگرانی چون «اسکات ولف»، «نیوی کمپبل» و «لیسی چابرت» بودند.  البته مهم ترین نقش او بازی در سریال لاست در نقش جک شپرد بود که ما هم در همین نقش به او علاقه مند شدیم.

زندگی شخصی

متیو فاکس در ایالت پنسیلوانیای آمریکا به دنیا آمد. او پسر وسطی از سه پسر خانواده بود و خانه آنها در مزرعه و پدرش هم در کار پرورش دام بود. بعد از این وقتی که او هنوز خیلی کوچک بود همراه مادرش لوری پدرش فرانسیس و دو برادرش فرانسیس جی آر (متولد 1961) و بایارد (متولد 1969) به Wyoming نقل مکان کردند. خانواده او بعد از اینکه مدتی برای دیگران کار کرد سرانجام توانست مزرعه خودش را در «کروهارت» بخرد و متیو نیز در همانجا بزرگ شد. مادرش لورتا معلم بود و پدرش در مزرعه هم پرورش اسب و گاو داشت و هم در کار تهیه مشروب بود. مادرش از نژاد ایتالیایی و پدرش نژاد انگلیسی داشت.
فاکس دوران دبیرستان را در Wyoming به اتمام رساند و در دوره فارغ التحصیلی سالانه آکادمی‌ «دیرفیلد» شرکت کرد. بعد از آن در دانشگاه کلمبیا شرکت کرد و در رشته اقتصاد ادامه تحصیل کرد. فاکس در این دانشگاه با رویای ورود به وال استریت رشته اقتصاد را ادامه داد و در سال 1988 فارغ التحصیل شد. مدتی نیز در این زمینه به عنوان دلال سهام مشغول بود اما مادر نامزدش که خود یک آژانس مدل داشت وی را به مدل شدن ترغیب کرد و سرانجام پس ازمدت کوتاهی که در دنیای تجارت فعالیت کرد به سمت بازیگری تغییر مسیر داد و دوره دوساله ای را در آموزشگاه بازیگری فیلم و تلویزیون در نیویورک سپری کرد.
او در دانشگاه با «مارگاریتا رونچی» همسر آینده اش آشنا شد و خیلی زود سال 1992 با هم ازدواج کردند.

زندگی شغلی

اولین بازیگری متیو فاکس در یک فیلم دانشگاهی صورت گرفت. در 25 سالگی او در اپیزود «بال‌ها» حضور یافت. همان سال در سری فیلم‌های «خوابگاه دانشجویان جدیدالورود» بازی کرد. بعد از آن چندین بار در نقش دوم فیلم ظاهر شد مثل: نقش چارلی در سریال CBS Schoolbreak Special و «اگر قبل از تو بمیرم». بعد از آن بزرگ ترین حضورش روی صحنه سال 1993 در فیلم «دوست پسرم برگشته است» بود. سپس  سال 1994 در درام تین ایجری «مهمانی پنج نفره» در نقش چارلی سالینجر بازی کرد. او بزرگترین عضو خانواده 5 نفره ای بود که والدینشان را در یک تصادف از دست داده بودند. سال 1996 از سوی مجله پیپل به عنوان یکی از 50 مرد زیبای جهان معرفی شد. بعد از آن او بازی در قسمت بعدی این فیلم را رد کرده تا سال 2002 در سریال تلویزیونی «جن زده» ایفای نقش کرد.
و بالاخره مهم ترین و معروف ترین نقش آفرینی اش از سپتامبر 2004 تا می‌2010 در سریال لاست و نقش «جک شپرد» بود. او در ابتدا برای بازی در نقش جیمز فورد یا ساویر تست بازیگری داده بود. بااین حال تهیه کننده جی جی آبرامز او را برای نقش جک مناسب تر دید.
فاکس نامزد جایزه گلدن گلاب شده است، سال 2005 جایزه Satellite را برد و سال 2006 «جایزه انجمن بازیگران روی صحنه» را به خاطر بازی اش در لاست از آن خود ساخت. فاکس سال 2006 در درام ورزشی «ما مارشال هستیم» با «متیو مک کاناگی» همبازی شد. همچنین نقش کوتاهی در فیلم Smokin' Aces بازی کرد و سپس سال 2008 در فیلم «فرصت برتر» بازی کرد. او در می‌2008 در فیلم «مسابقه دهنده سرعت» نقش مسابقه دهنده X  را داشت.

مطالب حاشیه ای

* سال 1996 از سوی مجله پیپل در لیست 50 مرد زیبای سال جای گرفت.
* دخترش کایل فاکس متولد 1998 و پسرش بایرون فاکس متولد 2001 است.
* او مدت دو سال در  آموزشگاه بازیگری فیلم و تلویزیون در نیویورک آموزش دید.
* او از سال 2004 بارها در منزلش برای دست اندرکاران لاست مهمانی گرفته تا آخرین اپیزودی که فیلمبرداری کردند را تماشا کنند.
* از شش سالگی اسب سواری می‌کرده
* او بلندقدترین بازیگر سریال لاست بود. تری او کوئین، جاش ‌هالوی و بقیه از او کوتاه تر بودند.
* زمانی که در فیلم فرصت برتر بازی می‌کرد مدت سه هفته به 9 کشور سفر کرد.
* پدربزرگ مادری اش مانند همسر متیو نژاد آمریکایی ایتالیایی دارد.
* تعداد اپیزودهای بازی او در لاست از همه بازیگران دیگر بیشتر بود.
* او خلبانی هم می‌کند البته به صورت شخصی و یک هواپیما مدل Beechcraft Bonanza G36 دارد.

فیلم شناسی

1993- دوست پسرم برگشته است
1999- ورای ماسک
2006- ما مارشال هستیم
2007- Smokin' Aces
2008- فرصت برتر- مسابقه دهنده سرعت
2010- سیگار بیلی

 تلویزیون
1992- بال‌ها (1 اپیزود)/ خوابگاه دانشجویان جدیدالورود (5 اپیزود)
1993- CBS Schoolbreak (1 اپیزود)
1995- MADtv (1 اپیزود)
1994تا2000- مهمانی 5 نفره (142 اپیزود)
2002- جن زده (12 اپیزود)
2006- Saturday Night Liv (بازیگر مهمان در یک اپیزود)
2004تا 2010- سریال لاست (112 اپیزود)


 
متیو فاکس- جک شپرد
 
متیو فاکس
 
متیو فاکس- جک شپرد
 
متیو فاکس
 
متیو فاکس
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
متیو فاکس و همسرش مارگاریتا رونچی
متیو فاکس و همسرش مارگاریتا رونچی
 
ادامه مطلب

فال روز 10 تیر-1 July


از صبح فردا تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین:
بهرام سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را به مكانهایی ببرد كه از نظر احساسی مكانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینكه شما می‌دانید كه زمان خیلی سریع می‌گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبرو می‌شود و قرار است هرچیزی كه باعث یادآوری تجربه‌های ناخوشایند در شما می‌شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید كه اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیتهای پاك شما نتیجه‌ای معكوس می‌دهند، بنابراین اگر كسی از شما دلجویی كرد سعی كنید كه با او ملایم‌تر رفتار كنید.
 
اردیبهشت: امروز زمانی كه مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشكلی كه مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی كه شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها كمتر و كمتر می‌شوند.
 
خرداد: شما امروز مجبور هستید كه با فردی قدرتمند مخالفت كنید، حتی اگر فكر كردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینكار را بكنید. خوشبختانه بار اولی كه با او وارد مذاكره بشوید، نسبت به آنچه كه فكر می‌كردید ملایم‌تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یك مشكل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی كه نیاز دارید خواهید رسید.
 
تیر: مسائلی كه برای شما ارزشمند هستند با آنهایی كه برای یك گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممكن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینكه شما می‌توانید قدرت احساسات خود را درك كنید. اگر توانایی‌های شما سیر نزولی پیدا كرده از اینكه از دیگران درخواست كمك كنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل كار نیاز دارند كه به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید كرد.
 
مرداد: شما احساس می‌كنید كه در باغی سحرآمیز با شكوفه‌های زیبا قرار گرفته‌اید، برای اینكه امروز بهرام قبل از اینكه نشانه شما را ترك كند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یك پروژه خلاقانه یا یك موضوع عاطفی شده‌اید، تا زمانی كه تلاش كنید به نحو احسن خودتان را مطرح كنید، می‌توانید خیلی بیشتر پیشرفت كنید. مادامی كه شما از رویاهایتان فاصله نگرفته‌اید و سعی می‌كنید كه به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.
 
شهریور: شما قصد دارید آشفتگی‌های خود را كاهش دهید، بنابراین می‌توانید به طور كامل بر روی چیزهایی كه نیاز دارید و می‌خواهید امروز اتفاق بیفتد تمركز كنید. اما وقتی حس كنكاوی شما تحریك شود، موضوع پیچده‌تر می‌شود. برایتان سخت است كه اطلاعاتی را كه در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینكه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می‌شود كه طرز فكرتان تغییر كند. الان شما خودتان می‌دانید كه چه كاری باید انجام دهید، پس همان كار را انجام دهید.
 
مهر: در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد كه چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد كه هنوز شما را ناراحت می‌كند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بكنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فكر كردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینكه از گذشته خود فرار كنید، به بررسی كردن آن بپردازید. یك بار كه ما بتوانید در تاریكی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا كنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید كرد.
 
آبان: عصبانیت غیر منتظره شما كمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است كه دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریك كنند. خوشبختانه فعالیت كردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال كردن غرایز خود اكنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.
 
آذر: شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینكه به دنبال یپدا كردن راهی برای بازگو كردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار كردن به جنبه‌های بی‌تكلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی كه به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌كند، عصبانی شوید. سعی نكید كه افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمركز كرده و سعی كنید كه بر روی رفتارتان كار كنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.
 
دی: ممكن ست كه شما از افرادی كه زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینكه فكر می‌كنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فكر اثبات كردن تواناییهایتان نباشید. درسی كه از این موضوع می‌توانید بگیرید این است كه می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر كرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیكه انعطاف پذیر بودن كمكتان می‌كند كه روز بهتری داشته باشید.
 
بهمن: وقتی كه شما احساس می‌كنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می‌شود شما سازنده‌تر باشید، دوباره نیروی تازه‌ای می‌گیرید. اما نگرش‌های بی‌تكلف شما می‌تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می‌توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل كنید،  همچنین برای قبول كردن یك شغل جدی نیز آمادگی كامل دارید. برای اینكه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم كنید، از توانایی‌تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی‌تكلف تعادل ایجاد كنید.
 
اسفند: ممكن است شما فكر كنید كه در روزهای آینده یكی از اطرافیان شما می‌تواند برایتان مشكلی ایجاد كند. تلاش برای جلوگیری كردن از پیشروی این مشكل می‌تواند سازنده باشد، اما نباید سعی كنید كه مانع بیان كردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می‌خواهید این مشكل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید كه در مورد خود صحبت كنند، آن وقت قادر خواهید بود كه با فكری باز تصمیم بگیرید.
 
ادامه مطلب

عکس‌های منتخب روز / 9 تیر

بدون شرح!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب

چگونه با یک فرد جذاب، وارد گفتگو شده و صمیمی شویم؟


 
برای اینکه گفتگوی صمیمی داشته باشید، مقداری شوخی و مزاح را به صحبت کردنتان اضافه کنید. برای داشتن گفتگویی صمیمی نکات زیر را رعایت کنید:
 

به چشمانش دقت کنید:
قبل از اینکه با هر غریبه ای صحبت کنید، به چشمانش دقت کنید. چشمان اشخاص میزان علاقه آنها به شما را نشان می دهد. اگر متوجه شدید که به شما نگاه نمی کند، کمی به او فرصت دهید. شاید حواس او جای دیگری است. اما اگر دیدید که به شما زل زده است، به چشمان او نگاه کنید و به او لبخند بزنید.
 

برای صمیمی شدن با او عجله نکنید:
نیازی نیست، به سرعت به سمت او روید. درعوض، به آرامی به او سلام گرمی کنید تا برای بازکردن یک صحبت صمیمی تشویق شود. اگر متوجه شدید که چنین حسی ندارد، مشکل خاصی نیست بحث را تمام کنید.
 

یک نقطه اشتراک بینتان پیدا کنید:
برای طولانی کردن بحث، یک نقطه اشتراک بین او و خودتان پیدا کنید. شاید شما دوستان مشترکی داشته باشید، یا در زمینه های مشابه یکدیگر کار می کنید. زمانی که صحبت می کنید با موهایتان بازی نکنید ، دستانتان را زیاد تکان ندهید و ناخنتان را هم نجوید. همه این موارد نشان دهنده استرس و عصبی بودن شماست و این حس را به طرف مقابل منتقل می کند. محکم صحبت کنید.
 

حواستان را جمع کنید:
اگر با او صحبت می کنید و شخص سومی وارد بحثتان می شود، با لحنی مهربان خودتان را معرفی کنید اما از بحثتان دور نشوید. به عبارت دیگر، اگر آمدن شخص سوم برای شما غیرمنتظره بود، بحث و موضوع بحثتان را خوب مدیریت کنید و با شخص سوم هم رابطه ای صمیمی و گرم برقرار کنید.
 

صحبتتان را تمام کنید:
تا زمانی که هر دوی شما از بحث و صحبت کردن با هم لذت می برید، نیازی به کوتاه کردن بحث و خاتمه دادن آن نیست. البته زود تمام کردن صحبت بهتر از دیر تمام کردن آن است. اگر چشمان طرف مقابلتان به شانه های شما خیره شده یا کم کم نگاهش از شما دور می شود، زمان آن است که صحبت را تمام کنید. مثلا بگویید از صحبت کردن با شما خوشحال شدم.
ادامه مطلب

چطور ابروهای کم پشت و در حال ریزش را تقویت کنیم؟!

گاهی بی دلیل و ناگهانی با ریزش ابرو هایمان مواجه می شویم و خوب این مسئله برای دختران و خانمهایی که بخصوص ابرویی طبیعی و مناسب داشته اند نگران کننده خواهد بود و البته فرق نمی کند شاید برای آقایان نیز این اتفاق بیفتد که به همین نسبت جای نگرانی خواهد داشت . اگر شما نیز جزو این دسته هستید که با یک چنین مشکلی روبرو شده اید بهتر است ازاین ماده ی طبیعی و بسیار موثر استفاده کرده و مرتبا آن را بین موهای ابرو و لابه لای آن بزنید و پس از مدتی نتیجه ی آن را ببینید به این ترتیب عمل کنید که:
 چند عدد فندق را از پوست جدا کرده و آنها را روی شعله ی مستقیم گاز قرار دهید تا کاملا سیاه شده و بسوزند سپس سوخته های آن را در ظرفی کوچک و مناسب بریزید و خوب له کنید به طوری که مثل سرمه ی چشم پودری و کاملا به شکل آسیاب شده در آید . می توانید برای پودر کردن آنها از هاونهای کوچک سنگی استفاده نمایید و بعد از آن سوخته های فندق را در قوطی یا ظرف کوچک مناسب ریخته و هر شب وقت خواب با وسیله ی باریکی مثل میله های کوچک درون سرمه دانها آنها را  لابه لای ابروها زده به طوری که خوب به ریشه ها مالیده شود و روز بعد بشویید و این کار را سه الی چهار هفته مرتب ادامه دهید تا نتیجه بگیرید .
روغنی که از سوختن دانه های فندق بدست می آید و داخل آنها وجود دارد باعث رشد ابروها و در آمدن ابروهای ریخته شده می گردد و رنگ سیاه آن نیز ابروها را به طور طبیعی تیره تر خواهد کرد و باعث استحکام تار ابروها خواهد شد .
توجه داشته باشید که ممکن است بعد از شستشو کاملا از روی ابروها پاک نشوند که این بهتر است چرا که علاوه بر شکل دادن و پر رنگ کردن ابروهای کم پشت تاثیر خود را بیشتر خواهد گذاشت و شما می توانید حتی بجای استفاده از مدادهای ابرو که به مرور باعث ریزش ابروها می شوند از این مواد برای پر رنگ کردن و فرم دادن به آنها استفاده نمایید.
 
ادامه مطلب

صحبت‌های همسر سابق مارادونا درمورد دیه گو آرماندو مارادونا! (+عکس)


آدم‌های مشهور دو جور هستند. گروهی از آنها طوری رفتار می‌کنند که شما به سختی می‌توانید کمترین اطلاعاتی از زندگی خصوصی آنها داشته باشید.
اما گروه دیگر همه دوستان و خانواده خود را نیز درموفقیت‌های‌شان سهیم می‌کنند. مارادونا از دسته دوم است.
تا امروز دالما و ژیانیا دو دخترش، داماد و همسر مارادونا در بسیاری از نشست‌های مطبوعاتی در کنارش حضور داشته‌اند.
هر چند زندگی پرماجرای مارادونا موجب جدایی او از همسرش شده، اما کلودیا ویلافانا همچنان احساس عمیقی نسبت به مارادونا دارد.
 
 
گفته‌های او در مورد همسر سابق‌اش واقعا شنیدنی است: «مارادونا همیشه می‌گفت بی‌آنکه بفهمد ناگهان روی قله قرار گرفته است. اما در آن وقت هیچ‌کس به او نگفته است که از این به بعد چه کار باید بکند. او هیچ‌وقت به درستی یاد نگرفت که چگونه باید با شهرت کنار بیاید. او آن‌قدر در فوتبال غرق شد که نفهمید چه اتفاقاتی بر سرش می‌آید. او حتی به درستی متوجه جدایی ما از همدیگر هم نشده است. او هنوز حلقه ازدواج‌مان را از دست‌اش در نیاورده است».
 
 
کلودیا ویلافانا در سال 2004 میلادی به همراه دختران‌اش مارادونا را با اجبار به یک کلینیک ترک سپردند. مارادونا که از این کار آنها به شدت عصبانی شده بود در یک مصاحبه تا جایی که می‌توانست به خانواده‌اش حمله کرد. اما از قرار معلوم آنها او را از خودش بیشتر دوست دارند!
ادامه مطلب
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده