صفحات

۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

گفتگو با دانیال عبادی، ستاره ای که در حال سوسو زدن است


يكي از بازيگراني كه در سال 87، چهره شد و توانست پله‌هاي ترقي را خيلي سريع بگذراند، «دانيال عبادي» بود، دانيال عبادي با توجه به چهره مناسب توانست خيلي زود در اولين فيلم‌هايي كه ايفاي نقش كرد، خيلي خوب جا بيفتد و به عنوان يك هنرمند توانست، جاي خود را در بين هنرمندان نسل جوان باز كند. با دانيال عبادي هم در آستانه سال نو گفتگويي ترتيب داديم كه خواندنش خالي از لطف نيست.
سال 87 چگونه سالي بود؟
عبادي: سالي بود كه خداوند سعادت زندگي و در محضر بودنش را مثل سال‌هاي پيش به من ارزاني داشت، سالي كه خودم و اطرافيانم سالم بوديم و همين امر، اين سال را برايم دوست‌داشتني كرد.
 موفق‌ترين نقشي كه در سال 87 ايفا كردي چه بود؟
عبادي: چون ما بازيگر سينما هستيم و تصويربرداري تا اكران فاصله زيادي دارد به طور طبيعي بازتاب كارهايي كه امسال بازي كرده‌ام، در سال آينده مشخص خواهد شد اما بازي‌ام در فيلم «امشب شب مهتابه» كه در جشنواره به نمايش درآمد، مجموعه برآيند مثبت و روند رو به رشد در راهي كه در پيش گرفته‌ام، را ارائه كرد و همين جاي خوشوقتي است.
 آدم خجالتي هستي؟
عبادي: خجالتي كه نه، اما به شدت مبادي آدابم.
 مدير برنامه داري؟
عبادي: نه.
اعتقادي به حضور مدير برنامه نداري؟
عبادي: نه، دليلش اين است كه، عموما در ايران مديران برنامه، منطبق با تعريفي كه در خارج از كشور براي برنامه‌ريزي حرفه‌اي يك چهره مطرح ورزشي، هنري يا حتي سياسي ارائه مي‌شود، نيست.
 در كدام يك از كارهايي كه ايفاي نقش كردي، خيلي اذيت شدي؟
عبادي: اذيت كه نه، ولي هر كاري سختي‌هاي خاص خود را دارد، شايد چند روز زير باران مصنوعي بودن و در گل افتادن از ديد بقيه اذيت به شمار آيد ولي من به عنوان سختي كار كه جزيي از ذات آن است، ياد مي‌كنم.
 انتقاد؟
عبادي: زياد اهل انتقاد كردن نيستم، چون در شرايط طرف مقابلم قرار ندارم، در كل زياد اهل قضاوت كردن نيستم.
 و اگر انتقاد ازت بشه؟
عبادي: اگر منصفانه باشه، حتما مي‌پذيرم.
 چقدر فيلم مي‌بيني و كتاب مي‌خواني؟
عبادي: در اوقات فراغت، ضمن اينكه گاهي حتي اگر اين فراغت هم دست ندهد، خود را ملزم به اين كار مي‌كنم.
 آخرين كتابي كه خواندي؟
عبادي: كتاب «هفت اصل معنوي براي موفقيت» نوشته ديپك چوپرا كه در حال ترجمه آن هستم.
 ورزش چطور؟
عبادي: در كودكي ژيمناستيك و شنا را به صورت حرفه‌اي دنبال مي‌كردم و عضو تيم ملي نونهالان ژيمناستيك بودم، بعد از آن كاراته كار كردم و به تيم ملي جوانان كاراته راه پيدا كردم. همچنين اتومبيلراني، موتورسواري، سواركاري و… را هم به علت علاقه‌اي كه دارم به صورت حرفه‌اي تجربه كردم.
 رقابت‌هاي ورزشي را هم دنبال مي‌كني؟
عبادي: در سطح ملي بله.
 عضو تيم هنرمندان نيستي؟
عبادي: خير، در هيچ يك از تيمهاي هنرمندان عضويت ندارم.
 اهل قيافه گرفتن هستي؟ چون ممكنه بعضي‌ها كه به طور كامل تورو نمي‌شناسند چنين قضاوتي از ظاهرت داشته باشند…
عبادي: به هيچ عنوان اهل قيافه گرفتن و غرور بيجا نيستم، اما اگر كسي قضاوت به قول شما ظاهري، غيرمنصفانه يا مغرضانه‌اي داشته باشه ممكن است خستگي، عدم تمركزيا بي‌حوصلگي فرد مشهور را به همان ويژگي نسبت دهد. اما من چنين كاري را انجام نمي‌دهم چون دليلي براي اين كار وجود دارد.
 در ساعات تنهايي چه مي‌كني؟
عبادي: معمولا با خودم خلوت مي‌كنم، سبك، سنگين كردن اتفاقات گذشته و پيشامدهاي پيش رو، تحليل و بررسي آنها و البته براي رسيدن به يك نتيجه درست و منطقي.
 به اتومبيل و لباس چقدر اهميت مي‌دهي؟
عبادي: تا جايي كه از زيبايي و وقار آدم چيزي كم نكند.
 از دوران كودكي خاطره‌اي داري كه هنوز فراموشش نكرده باشي؟
عبادي: خاطرات تلخ و شيرين زياد است اما چيزي كه به عنوان خاطره به يادماندني ذكر كنم، در ذهنم نيست.
 بچه شيطوني بودي؟
عبادي: بله، به شدت و شايد به خاطر همين مسئله، پدر و مادرم كه هر دو از ورزشكاران حرفه‌اي هستند مرا از كودكي وارد دنياي ورزش كردند، تا انرژي‌ام از اين طريق تخليه شود.
 اصالتا كجايي هستي؟
عبادي: پدرم اصالتا مشهدي است و مادرم تهراني.
 خودت كجا متولد شدي؟
عبادي: من هم در مشهد متولد شدم و نيمي از عمرم را در اين شهر سپري كردم.
 يك خاطره از عيد؟
عبادي: عيد نوروز همه‌اش خاطره است، خاطره شيرين نو شدن سال و در پيش بودن آرزوهاي خوب در سال جديد و خاطره بد دوري و فراق آنهايي كه ديگر با ما سر سفره هفت‌سين نمي‌نشينند و جاي‌شان سبز است.
 آرزوي شما در سال جديد؟
عبادي: سلامتي و سعادت براي همه و آرزومند همه چيزهاي خوبي كه در آرزويش هستند.
 پاي سفره هفت‌سين مي‌نشيني؟
عبادي: بله حتما پاي سفره‌اي مي‌نشينم كه كتابش نشانه هدايت و آسماني بودن و البته خير و بركت است، آئينه‌اش نماد روشنايي، سكه‌اش از‌ خير و بركت و ثروت نشان دارد، ماهي‌اش از زندگي و تكاپو و جنبش، سبزه از رويش، سيب كه ميوه بهشتي است و نمادي از بر دادن و به بار نشستن و نتيجه دادن، سركه نماد جوشش است و تكامل، از غوره ديروز تا سركه امروز مدام وادي به وادي طي شدن را نشانه است…
منبع: خانواده سبز

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده