صفحات

۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

معروف‌ترین سیاستمدارانی که جراحی زیبائی کرده اند!



جراحی زیبایی سیاستمداران با جراحی زیبایی سایر مردم معمولا تفاوت دارد. آنها به این دلیل که همیشه تحت فشار افکار عمومی و رسانه‌ها هستند، معمولا از «جراحی‌های زیبایی تدریجی»استفاده می‌کنند. ۹ نمونه زیر، نمونه‌های خوبی برای بحث درباره این موضوع هستند.

1)هیلاری کلینتون؛ وزیر خارجه آمریکا
نیم نگاهی به عکس‌های قدیمی و جدید او نشان می‌دهد که چه جراحی‌هایی انجام داده است. دکتر نیراو ساوالیا، جراح پلاستیک اهل اورنج کانتی، معتقد است: «او قطعا از جراحان پلاستیک کمک گرفته. مشخص است که چهره او جوان‌سازی شده؛ به ویژه در اطراف چشم‌ها، گونه و فک.» این متخصص جراحی زیبایی با اشاره به عکس‌های این سیاستمدار، اضافه می‌کند: «کلینتون از ترکیبی از جراحی‌های پلاستیک استفاده کرده؛ یعنی ابروها و پلک چشم‌هایش را بالا کشیده، پوست صورت و گردنش را پیلینگ کرده و چربی‌های زیر چانه‌اش را لیپوساکشن کرده و طبیعتا زیباتر و جوان‌تر شده است.» البته ناگفته نماند که تمام این گمانه‌زنی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که هیلاری کلینتون، خودش، انجام هرگونه جراحی زیبایی را انکار می‌کند.


2)فرناندز؛ رییس‌جمهور آرژانتین
کریستینا فرناندس دی کریشنر، رئیس جمهور آرژانتین، یکی دیگر از سیاستمدارانی است که رقبایش معتقدند به لطف جراحی‌های زیبایی توانسته است ظاهرش را جوان‌تر و زیباتر کند و در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود و او که عنوان اولین رییس‌جمهور زن را در انتخابات ریاست‌ جمهوری آرژانتین از آن خود کرده است، انجام این جراحی‌های پلاستیک را انکار نمی‌کند.

3)شیراک؛ رییس‌جمهور سابق فرانسه
ژاک شیراک، رییس‌جمهور سابق فرانسه مدتی از انظار عمومی، دور بود و برای جراحی پلاستیک و ترمیم پوست صورت در کانادا به سر می‌برد. اما او نیز مثل بیشتر مردان سیاستمدار دنیا انجام این جراحی‌های زیبایی را انکار کرد.

4)پوتین؛ رییس‌جمهور سابق روسیه
شاید ولادیمیر پوتین، رییس جمهور سابق روسیه و نخست وزیر فعلی این کشور در میان مردان سیاستمدار دنیا یک استثنا باشد که خودش رسما اعلام کرده که جراحی زیبایی بینی انجام داده است.

5)صدام؛ رییس‌جمهور سابق عراق
صدام حسین نیز جراح پلاستیک مخصوص خود را داشت. البشیر به عنوان نزدیک‌ترین رازدار صدام و ماهرترین جراح پلاستیک عراق در زمان جنگ ایران و عراق طی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۸ میلادی، صدام را که از ناحیه صورت و دست زخمی شده بود، تحت جراحی پلاستیک قرار داد؛ به طوری که هیچ اثری از آثار جراحی بر پوست وی نماند. پزشک صدام علاوه بر خود او ۸ بدل صدام را نیز جراحی پلاستیک کرده بود و آنها را به شکل صدام درآورده بود.

6)برلوسکونی، نخست‌وزیر ایتالیا
تمام جراحی‌های زیبایی سیاستمداران در مقابل جراحی‌هایی که برلوسکونی انجام داده، ناچیز محسوب می‌شود. سیلویو برلوسکونی، سیاستمدار جنجالی ایتالیا که صاحب باشگاه آث‌میلان و چند رسانه خصوصی در ایتالیا هم هست، به امپراتور جراحی زیبایی دردنیای سیاست معروف است. او مدتی از مردم کشورش خداحافظی کرد تا پس از یک سلسله عمل جراحی، دوباره به صحنه سیاست برگردد و بعد از آن بسیار جوان‌تر و لاغرتر شد.
آن‌زمان،‌وقتی برلوسکونی به ملاقات تونی بلر انگلیسی رفت، مطبوعات ایتالیا نوشتند که او به ملوانان عصر دزدان دریایی شبیه شده است؛ زیرا با یک روسری مثل دزدان دریایی سرش را بسته بود و این موضوع سبب شد تا همه ماجرا را پیگیری کنند و دست آخر، توضیحات پزشک او همه چیز را روشن کرد. آقای نخست وزیر سر طاس‌ خودش را به جراحان سپرده بود تا خوش‌چهره‌تر شود. او لیپوساکشن هم کرد تا کمی وزنش کاهش یابد و بتواند تصویر قابل قبول‌تری از خودش ارایه کند.

7)سارا پیلین؛ معاون نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا
سارا پیلین، معاون نامزد سابق ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان در انتخابات اخیر آمریکا نیز در زمره سیاستمدارانی است که گفته می‌شود جراحی زیبایی انجام داده‌اند. او اما انجام این قبیل جراحی‌ها بر صورتش را انکار کرده است.

8)جان کری؛ رقیب جورج بوش
حتما شما هم چهره جان کری را به یاد دارید. او در سال ۲۰۰۴ میلادی، رقیب جورج بوش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و نتیجه انتخابات را به او واگذار کرد و به کاخ سفید راه نیافت. اگر به عکس‌های او در سال ۲۰۰۳ میلادی نگاه کنید، می‌بینید که چشم‌هایش بسیار روشن هستند. ولی اکنون دیگر خبری از آن چشم‌هاش روشن در چهره او نیست. او به استفاده از لنزهای رنگی عادت دارد. بعضی رسانه‌ها خبر داده‌اند که او برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف چشم‌های‌اش، بوتاکس تزریق کرده و ظاهرا هم به نظر می‌رسد که چین و چروک‌های عمیق خط لبخندش را با تزریق بوتاکس محو کرده است. دکتر سالیا که از پیشکسوتان جراحی پلاستیک آمریکاست، در این خصوص می‌گوید: «بوتاکس، چهره این سناتور آمریکایی را برای پیروزی در انتخاب دگرگون کرده و پیشانی‌اش را صاف‌تر کرده است».

9)آرنولد شوآیتزنگر
آرنولد شوآیتزنگر از سیاستمدارانی است که انجام هرگونه جراحی‌ پلاستیک را روی صورتش انکار می‌کند ولی عکس‌های قبلی او چیز دیگری را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که او فک و چانه‌اش را جراحی کرده تا قوی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. حتی برخی از مخالفان این سیاستمدار، کاشت موهای او را نیز وسیله‌ای برای تخریب و حمله به او قرار داده‌اند.
به هر حال، دنیای سیاست، مقتضیات خاص خودش را دارد و لابد به همین دلیل است که بیشتر سیاستمدارانی که از این قبیل جراحی‌ها استفاده کرده‌اند، انجام هرگونه جراحی را انکار می‌کنند و البته نکته جالب‌تر این است که همه آنها برای فرار از حمله رسانه‌ها و مردم، از جراحی‌های تدریجی استفاده کرده‌اند تا تغییرات ظاهری‌شان چندان به چشم نیاید
.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده