صفحات

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

نمایشگاه لیلا اوتادی! ( + عکس )


لیلا اوتادی بازیگر جوان سینما این روزها علاوه بر بازیگری به تازگی به عکاسی نیز علاقه مند شده است و حتی نمایشگاه گالری جهان نما را نیز برگزار کرد.
لیلا اوتادی هم مثل خیلی از بازیگران دیگر,در رشته ای به جز بازیگری تحصیل کرده و سپس وارد این حرفه شده است.رشته تحصیلی او معماری بوده و به همین خاطر طی چند سال اخیر به هر کجا که سفر کرده عکس هایی با موضوع معماری شهر گرفته است.
 
http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/leilaotadi/leila/leilaotadi01.jpg
 
لیلا اوتادی در این رابطه می گوید:به دلیل اینکه رشته من در دانشگاه معماری بود در آن دوران عکاسی هم می کردم اما نه در حد حرفه ای,به همین خاطر وقتی به جاهای مختلف سفر کردم تصمیم گرفتم عکاسی کنم و بعد نمایشگاهی را به نفع امور خیریه برگزار کنم.
 
http://www.farscinema.com/images/stories/cinema/irancinema/leilaotadi/leila/leilaotadi02.jpg
 
من در دو سال اخیر به شهر های مختلفی مثل وین, پاریس, فلورانس, رم, بانکوک و...سفر کرده ام و اینکه ادیان مختلف چطور بر معماری هر شهری تاثیر گذاشته اند بررسی کرده ام.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده