صفحات

۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

حکایت فلورا سام از «توطئه فامیلی» رامبد جوان + عکس


فلورا سام نویسنده سریال «توطئه فامیلی» که با نقش ملیحه در این مجموعه به ایفای نقش نیز پرداخته است، در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون برنا درباره نگارش این سریال اظهار کرد: به من پیشنهاد داده شد سریال جذابی را با فضای طنز مفرح بنویسم و این اولین بار بود که کار طنزی می‌نوشتم که در خود رگه‌های جنایی پلیسی نیز داشت.
 
 
وی افزود: طرح اولیه فضایی داشت که گفتند طنز نیست و بیشتر به آثار پلیسی نزدیک شده است. پس از آن بنا شد طنز مدنظر را در نگارش سریال لحاظ کنم. طنزی که کلامی یا به واسطه شوخی‌های تکراری نیست و بیشتر تاکیدم بر موقعیت بوده است.
نویسنده «توطئه فامیلی» با تاکید بر این که در خلاصه قصه نشانه‌ای از طنز دیده نمی‌شود، تصریح کرد: قصه این سریال بیشتر پلیسی، جنایی و اکشن است که برای خود من بسیار جالب بود.
 

سام ادامه داد: فکر می‌کنم کار، خوب از آب در آمده است و ریتم خوبی دارد. بازی‌های قابل توجه با کارگردانی رامبد جوان که با تجربه‌های بسیارش نیازی به تعریف ندارد، در مجموع کار خوبی به وجود آورده است.
وی به عنوان نویسنده و بازیگر درباره تاثیر کارگردانی رامبد جوان بر روی متن فیلمنامه گفت: همیشه در هر کاری به عنوان بازیگر حضور داشتم، پیشنهادات خود درباره بازی را به کارگردان ارائه داده‌ام. در «توطئه فامیلی» نیز این اتفاق برای همه بازیگران چون سعید پورصمیمی یا امیر جعفری رخ می‌داد و آن‌ها نظراتشان را ارائه می‌دادند.
 

سام در پایان گفت: خوشبختانه رامبد جوان این چیزها را راحت می‌پذیرفت و در نتیجه زمان‌هایی که احساس می کردم کار به شکل دیگری می‌تواند بهتر باشد نظرم را بیان می‌کردم.
 
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده