صفحات

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

زن مشهوری که برای فرار از فقر خواننده شد !+تصویر

نیکی میناج اعلام کردبرای فرار از فقر به دنیای موسیقی و خوانندگی روی پا گذاشت.

زن مشهوری که برای فرار از فقر خواننده شد !+تصویر-www.jazzaab.ir

نیکی مینانج 26 ساله در مصاحبه ای عنوان داشت  دوران بسار سختی را در ترینیداد داشته و خانواده ی او با فقر دست و پنجه نرم می کردند.
نیکی میناج که اکنون یک شهروند آمریکایی به حساب می آید اظهار داشت : “من تا پنج سالگی در ترینیداد در کنار مادربزرگم زندگی بزرگ شدم . در آنجا فقر بیداد می کرد ، در خونه ی سه اتاقه ی مادر بزرگم 10 نفر زندگی می کردند. هدر آن شرایط همیشه آرزو می کردم شخص پولداری بشوم.”

زن مشهوری که برای فرار از فقر خواننده شد !+تصویر-www.jazzaab.ir

” وقتی که وارد موسیقی شوم عزم خود را جمع کردم تا هر طور شده در این زمینه به موفقیت برسم تا دوران سخت کودکی ام را به دست فراموشی بسپارم و به آرزوهای دوران کودکی ام دست پیدا کنم.”

“اونیکا تانیا میناج ” که به نیکی میناج معروف است در حال حاضر جزء موفق ترین خواننده ها در زمینه ی R& B  و هیپ پاپ به حساب می آید

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده