صفحات

۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

فال روز 7 مهر




فروردین
موفقیت شما در این راه حتمی است. تنها اندكی تلاش و كوشش تو را به مقصد می‌رساند. در این روزها باید هر طور شده شادی را به خانه و خانواده خود آورید. در سفر زندگی آمد و شد كار ماست. كسانی كه زنده اندیشند به زیبایی‌ها به حد كفایت لبخند خواهند زد. هیچ‌گاه نگذارید زندگی‌تان در دام تكرار گرفتار آید.
از مخفی‌كاری دوری كنید و شفافیت را در همه احوالات زندگی خود مدنظر داشته باشید. افراط و تفریط در هیچ‌كاری خوب نیست. افراط در دوستی هم، حتی موجب پدیدآمدن دلخوری و كدورت می‌شود. اگر خط قرمزها را ندیده بگیرید، گرفتاری‌های متعدد برایتان پیش خواهد آمد.

اردیبهشت
گرچه به نظر می‌رسد كه این كار سخت و دشوار است اما شما قدرت و توان انجام آن را دارید پس سعی كنید تا نیروهای خود را به یك نقطه متمركز كنید تا موفق شوید. شهرت و ثروت در اختیار شماست مشروط به اینكه اعتماد به نفس كافی از خود نشان دهید. در روابط اجتماعی به گونه‌ای باید رفتار كرد كه هر روز به تعداد دوستان افزوده و از تعداد دشمنان كم شود. یك خبر بسیار عالی به دستتان می‌رسد كه اوضاع روحی‌تان را به كل دگرگون می‌كند. از كار و تلاش، گریزان نباشید و سستی را شعار خود قرار ندهید.

خرداد
شما برخورد آرام و متینی با دیگران دارید و این بهترین ویژگی شماست. فقط باید مراقب باشید كه بعضی‌ها از این موضوع سوءاستفاده نكنند. در این صورت باید آنها را با قاطعیت سرجای خودشان نشاند. لطف خداوند همواره یار و یاور شماست. گرفتار زرق و برق زندگی نشوید. چون آدم بسیار عمیقی هستید. عمر روزهای ابری زندگی به زودی به سر می‌آید و خورشید سعادت شما هم درخشان خواهد شد. یك توصیه: مواظب باشید دچار غرور نشوید. چرا كه غرور به خصوص از نوع كاذب آن شما را دچار سقوط خواهد كرد.


تیر
فصلی گذشت و فصل تازه‌ای می‌رسد، حیف است كه شما بی‌توجه به تغییرات زیبای طبیعت و زمین و آسمان، غرق غمها و اندوه خود باشید.به فكر چیزهایی كه نداری نباش و سعی كن از آنچه كه داری نهایت استفاده را ببری. این مهم نیست كه دیگران چه فكری می‌كنند. در مورد پیشنهادی كه به شما می‌شود، خوب فكر كنید و راجع به آن با خانواده مشورت كنید. كاری كه شروع كرده‌اید را به پایان برسانید. كارهای نیمه‌كاره دور و برتان را خلوت كنید و بعد كارهای جدید را شروع كنید. انشاءا... بیماری یكی از دوستانتان به زودی خوب خواهد شد. بهتر است قبل از بهبودی‌اش به عیادتش بروید.


مرداد
برای آینده باید با واقع‌نگری و عقل و منطق برنامه‌ریزی كرد. احساسات برای گرم كردن كانون زندگی و روابط، بسیار مفید است اما متاسفانه با آن نمی‌توان واقعیت‌های خشك را تغییر داد.اگر به فكر به دست آوردن گوی سبقت از دیگران هستید تا به طرح‌ها و فكرهای خلاقانه برسید و آنها را عملی كنید، عجولانه عمل نكنید. فردی منتظر شنیدن جوابی از جانب شماست. جواب او را بدهید و از چشم انتظاری بیرون بیاوریدش. بسته‌ای از طرف یكی از دوستان قدیمی به دستتان خواهد رسید. اگر در وهله اول از دیدن آن خیلی خوشحال نشدید، عجله نكنید... به زودی خبرهای خوشی از آن دوست قدیمی دریافت خواهید كرد كه اثرات مثبتی در زندگی‌تان خواهد داشت.

شهریور
اینك می‌توانید پس از سوءتفاهمی كه ایجاد شده بود با یك پیشنهاد تازه، دوباره دوستان قدیم را دور هم جمع كنید و روابط گذشته را دوباره احیا كنید. از بعضی از اختلافات جزیی باید چشم‌پوشی كرد.اعتماد به‌نفس خود را تقویت كنید. سفری پربركت پیش رو خواهید داشت كه روحیه‌تان را تغییر می‌دهد و شادابی و طراوت را به شما برمی‌گرداند.در مورد مسئله‌ای صبر بسیاری كرده‌اید. انشاءا... به زودی نتیجه صبر خود را خواهید گرفت و خوشحال خواهید شد. شما در سالهای دور دل كسی را به درد آوردید كه همین امر باعث شده او، آن رفتار شما را فراموش نكند، اما شما را بخشیده، با او تماسی بگیرید و از دلش دربیاورید.

مهر
به زودی پاداش خوبی دریافت خواهید كرد. تلاش‌های اخیرتان به زودی نتیجه می‌دهد پس دیگر نگران نباشید و با درس گرفتن از گذشته به فكر ساختن فردایی بهتر باشید. در مورد تصمیماتی كه در سر دارید، شك و تردید را كنار بگذارید و تا زمان از دست نرفته، تصمیم نهایی را بگیرید. سعی كنید به آنچه دور و برتان می‌گذرد، هوشمندانه‌تر نگاه كنید و از تقدیر و سرنوشت درس بگیرید. همیشه هم خوش‌بینی، خوب نیست. هر چیزی اگر از حد اعتدالش خارج شود، نتیجه عكس خواهد داشت. خوش‌بینی تا جایی می‌تواند به آسان شدن كارهای شما كمك كند كه موجب نادیده گرفته شدن واقعیت‌های مسلم اطرافتان نگردد!

آبان
باید از ولخرجی‌های زائد، جدا خودداری كنید. مشكلات برای شما تعجب‌آور و كنجكاوكننده شده است. در حل مشكلات بر سر دوراهی مانده‌اید. باید تصمیم مهمی بگیرید كه اخذ آن فقط با مشورت از طریق افراد مورد اطمینان و نزدیكتان میسر می‌شود. از پراكنده كاری جدا خودداری كنید و یادتان باشد كه اگر با یك دست، بیش از یك هندوانه بردارید احتمال افتادن و شكستن یكی از هندوانه‌ها زیاد است!برای عشق، حرمت قائل شوید و در ابراز آن دست و دلبازی بیشتری به خرج بدهید، به زودی خبرهای خوشی كه مدت‌ها منتظر شنیدنش بودید، را خواهید شنید و خوشحال خواهید شد.

آذر
از حمایت و پشتیبانی اطرافیانتان ناراحت نشوید. كسی قصد دخالت در زندگی شما را ندارد و اگر حرفی زده می‌شود و طرفداری یا موضع‌گیری خاصی اعمال می‌شود، همه برای این است كه اطرافیانتان شما را دوست دارند و برایشان مهم هستید. قدر آنها را بدانید و با فكر و خیال بیهوده، زندگی را به كام خود آنها تلخ نسازید.یك مهمانی در پیش خواهید داشت. خودتان را آماده كنید كه به زودی هیجان زده خواهید شد و حرف‌ها و اتفاقات جالب و هیجان‌انگیزی را تجربه خواهید كرد.از قدیم‌ گفته‌اند: «بخشش از بزرگان است». لطفا دست رد به سینه كسی كه پس از مدت‌ها برای عذرخواهی نزدتان آمده، نزنید!

دی
همیشه در زندگی و كارها باید به دنبال بهترین راه حل بود. به جای اندیشیدن به آسان‌ترین راه‌حل‌ها كه عمدتا گمراه‌كننده هستند باید به راه‌حلی اندیشید كه به رغم سختی‌هایش شما را به مقصد برساند.دلتنگی‌های خود را كنار بگذارید و به جای نشستن و غصه‌خوردن، به روزها و خاطرات شیرین زندگی فكر كنید. شما باید باور داشته باشید كه :«این نیز بگذرد» یك پیشنهاد بسیار ایده‌آل برای كار یا معامله‌ای به شما می‌‌شود. با مشورت دیگران و سبك و سنگین‌كردن شرایط و البته توكل به خداوند، پیشنهاد را جدی‌تر بگیرید.یكی از بستگان نزدیكتان به زودی از سفر بازخواهد گشت و شما را از چشم انتظاری، درخواهد آورد.

بهمن
كسی هست كه می‌كوشد تا سوءنیت خود را نسبت به شما پنهان كند تا در موقع مناسب بتواند از آن استفاده كند. در برابر این جور افراد، از خودتان عصبانیت و رفتار عجولانه به خرج ندهید.كمی صبر، توكل به خداوند و در نهایت یك اشاره غیرمستقیم به شخص مورد نظر، موثرتر خواهد بود.یكنواختی در محیط اطرافتان باعث كسالت شما شده است. سعی كنید تغییراتی در پیرامونتان به وجود بیاورید تا روحیه‌تان هم تغییر كند. خوشحال باشید كه به زودی پول مرده‌تان زنده می‌شود و با خیال راحت می‌توانید نقشه‌هایی كه برای خرج كردن آن كشیده بودید، را عملی كنید.

اسفند
شانس مثل همیشه با شما یار خواهد بود تنها كاری كه باید بكنید این است كه از موقعیت‌‌ها نهایت استفاده را ببرید و قدر لحظه‌ها را بدانید.شما باید در اجتماع بدرخشید. فراموش نكنید اگر گرفته و تودار باشید از همه‌چیز عقب خواهید ماند. روزهایی كه پیش رو دارید، فرصت بسیار خوبی برای صمیمی‌شدن با دوستان و همكاران جدید شماست. اگر مجرد هستید، اكنون زمان مساعدی برای انتخاب همسر دلخواهتان رسیده است. به پیشنهادهایی كه در مدت اخیر داشتید، بیشتر و جدی‌تر نگاه كنید و روزهای آتی، فرصت مناسبی برای سفر است. نقشه‌هایتان را اجرا كنید و با امیدواری و دید مثبت در مورد عملی شدن آنها بیندیشید.



[i] گردنبند متولدین شهریور ماه
[i] گردنبند متولدین دی ماه
[i] دستگاه تغییر صدا ...magic hand
[i] نرم افزار تقویت امواج مغز
[i] معجزه ای در افزایش قد
[i] گردنبند متولدین تیر ماه
[i] گردنبند متولدین مهر ماه
[i] گردنبند متولدین اسفند ماه
[i] گردنبند متولدین مرداد ماه
[i] گردنبند متولدین فروردین ماه
[i] گردنبند متولدین آبان ماه
[i] گردنبند متولدین خرداد ماه
[i] گردنبند متولدین آذر ماه
[i] گردنبند متولدین اردیبهشت ماه
[i] گردنبند متولدین بهمن ماه
[i] نرم افزار گفتار به نوشتار+كتاب
[i] آموزش زبان انگلیسی در خواب
[i] گردنبند و ان یكاد
[i] گردنبند استقلال
[i] گردنبند پرسپولیس
[i] دستگاه تقویت صدا 2008
[i] گردنبند فروهر و پرچم
[i] روشهای جدید بستن شال و روسری
[i] آموزش تكنیكهای تست زنی كنكور
[i] مترجم متن 16 زبان + فارسی+كتاب
[i] گردنبند فروهر اصل
[i] انگشتر ساعتی
[i] آموزش رنگ كردن و كوتاهی مو+كتا
[i] گردنبند استقلال + كتاب + CD
[i] ژورنال لباس 2008+كتاب
[i] صابون ضد جوش و روشن كننده میگو
[i] گردنبند love 2 love + كتاب+CD
[i] دستبند النگویی Nike
[i] ژورنال معماری داخلی CD
[i] آموزش روانشناسی چهره+كتاب
[i] آموزش زبان نصرت 2 + كتاب
[i] آموزش زبان نصرت 2+كتاب
[i] دستبند فروهر اصل+كتاب
[i] كیت 2 سیم كارت كردن گوشی 2009
[i]
[i] موسیقی افزاش قدرت ذهن+كتاب
[i] عینك آفتابی شاینا shina
[i] كلینیك جادویی
[i] خودكار جادویی
[i] تی شرت خلیج فارس
[i] Puma(LED)ساعت
[i] مجموعه آموزش زبان كودكان+كتاب
[i] BOSS ساعت
[i] فوت و فن شعبده بازی
[i] مینی ماساژور صورت
[i] عینك 3 بعدی
[i] دستبند ماه تولد شما
[i] گردنبند love 2 love
[i] دستبند انریكو ( اصل )
[i] ماساژ نقاط حساس و تاثیر مفید
[i] دستبند نیلوفر
[i] گردنبند علی...
[i] جدیدترین ژورنال لباس 2009+كتاب
[i] 14 ساعت موسیقی تند عربی+كتاب
[i] گردنبند قلب و كلید
[i] گردنبند D & G
[i] مترجم متن 16 زبان+56 نرم افزار
[i] ساعت مدل كریستال
[i] (آموزش 504 كلمه ضروری انگلیسی)
[i] گردنبند خورشید بولگاری BVL
[i] آموزش تایپ ده انگشتی+كتاب
[i] تاتو موقت حروف چینی
[i] صابون شفاف كننده پوست may
[i] سیستم‌های پیشرفته فوتسال
[i] تغذیه ! بخورید ولی چاق نشوید
[i] ترانه های شاد كودكانه
[i] عینك آفتابی MaXi
[i] راهیاب گارمین (Garmin Gps)
[i] تی شرت مولانا
[i] تی شرت عشق
[i] گردنبند خدا
[i] گردنبند الماس سیاه
[i] بلوتوث برای كامپیوتر
[i] گردنبند Gucci


  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده