صفحات

۱۳۸۹ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

عکس های جدید بهنوش بختیاری +بیوگرافی

عکس های جدید بهنوش بختیاری


به سراغ بهنوش بختیاری بازیگر پرطرفدار ژانر طنز سینما و تلویزیون ایران می رویم و از او در کنار باغ کوچک خانه اش سوالاتی می پرسیم که شاید دانستن آنها برای تمامی سینما دوستان جالب باشد.
به خانه بهنوش بختیاری می رویم و ایشان ما را دعوت می کنند که زیر سایه های درخت باغ خانه اش از او مصاحبه کنیم.در زیر قسمت هایی از این گفتگو صمیمانه را می خوانید.
شما به این چهار عدد درخت می گویید باغ؟
خانم بختیاری:خوب خیلی بزرگ هستند شبیه یک باغ شده تازه آبیاری آن ها هر روز با خودم هستش,حالا باغ نه باغچه در هر صورت باغ داخل کلمه هستش(با خنده).
چرا بهنوش بختیاری فقط در طنز موفق است؟
خانم بختیاری:ببینید چهره یک بازیگر نشان می دهد که در چه ژانری بیشتر موفق هستش,باور کنید اگر هم بخواهم جدی بازی کنم همه فکر می کنم دارم نقش کمدی بازی می کنم.به خاطر همین سعی می کنم در فیلم های طنز و کمدی حضور پیدا کنم.
در حیاط خانه وسیله ورزشی پیدا نمی شود,آیا به ورزش علاقه ندارید؟
خانم بختیاری:بگذارید صادق باشم,زمان زیادی برای ورزش ندارم ولی باید وزن ایده آل خودم را حفظ کنم.به خاطر شرایط هنری که دارم نمی توانم در باشگاه های عمومی شرکت کنم.به همین دلیل وسایل ورزشی خریدم و در اتاقم گذاشته ام چون اتاق کوچکی دارم نمی توانم وسایل بزرگی بگیرم از این رو با وسایل ورزشی همچون دوچرخه ثابت چند ساعتی رکاب می زنم همچنین یک تردمیل هم دارم که بعضی اوقات با آن هم ورزش می کنم.
با این حال زمان استراحت هم ندارید,درسته؟
خانم بختیاری:اصولا خواب را دوست دارم ولی بیشتر از ۸ ساعت نمی توانم بخوابم.خواب روزانه را اصلا دوست ندارم چه شود بعضی وقت ها که باید شب ها تصویربرداری شود به خاطر همین روزها از خستگی خوابم می برد.
می توانیم بپرسیم که الان با این وضعیت وزن شما چند کیلو می باشد و آیا رژیم می گیرید؟
خانم بختیاری:بله.در مورد رژیم باید بگم که تا الان مجبور نشده ام که رژیم سخت غذایی بگیرم.وزن من ۵۴ کیلو هستش(با خنده,اگر باور نمی کنید ترازو در خانه داریم).تازه جالب هستش که بگویم  ۴ سال پیش وزن من ۵۴ کیلو بود و الان هم خودم را وزن کنم ۵۴ کیلو هستم.نه کم کردم نه زیاد.
آیا تفریحی همچون رفتن به رستوران و کافی شاپ در برنامه روزانه خود دارید؟
خانم بختیاری:اهل رستوران و کافی شاپ نیستم.گفتم که به خاطر شغلی که دارم نمی توان زیاد در این مکان ها باشم.حتی اگر هم می توانستم غذای خانگی را بیشتر ترجیح می دهم.
آیا شما در خانه غذا درست می کنید؟
خانم بختیاری:بله.من آخر هفته می روم خرید و وسایل مورد نیاز آشپزی را تهیه می کنم.سبزی می گیرم و فریز می کنم البته باید بگم مقداری سبزی می گیرم که در طول یک هفته تمام شود چون زیاد اهل فریز کردن مواد غذایی تا مدت ۱ یا ۲ ماه نیستم.آشپزی را هم خودم انجام می دهم و قرمه سبزی های خوشمزه ای درست می کنم.
کدام غذا را بیشتر دوست دارید و کدام یک را نمی پسندید؟
خانم بختیاری:من در بین غذاها قیمه اصلا نمی خورم و بیشتر طرفدار غذاهای دریایی هستم چون ویتامین بیشتری دارند.باید بگم که من طرفدار پروپاقرص ماهی هستم.

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net





عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net

 pixfa.net

 pixfa.net

 pixfa.net


عکس های جدید بهنوش بختیاری - pixfa.net



Behnoosh bakhtiari بهنوش بختیاری بهنوش بختیاری بازیگر زن ایرانی بیوگرافی بهنوش بختیاری جدیدترین عکس های بهنوش بختیاری دانلود عکس های بهنوش بختیاری دانلود فیلم بهنوش بختیاری زندگینامه بهنوش بختیاری زیباترین عکس های بهنوش بختیاری عکس بازیگران ایرانی (بهنوش بختیاری) عکس بازیگران عکس های بهنوش بختیاری بازیگر زن محبوب ایرانی عکس بهنوش بختیاری عکس های با کیفیت از بهنوش بختیاری عکس های بازیگران عکس های بازیگران زن ایرانی عکس های بهنوش بختیاری عکس های جدید بهنوش بختیاری عکس های زیبا از بهنوش بختیاری عکسهای بازیگران ایرانی عکسهای بهنوش بختیاری عکسهای جدید بهنوش بختیاری مرجع عکس های بهنوش بختیاری والپیپر های جدید از بهنوش بختیاری پوسترهای زیبا از بهنوش بختیاری گالری عکس بهنوش بختیاری بیوگرافی بهنوش بختیاری جدیدترین عکس های بهنوش بختیاری زندگینامه بهنوش بختیاری سایت بهنوش بختیاری شماره بهنوش بختیاری عکس همسر بهنوش بختیاری 
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده