صفحات

۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

اس ام اس تنهایی و عاشقانه

اس ام اس تنهایی و عاشقانه www.jazzaab.ir

آنگاه که “تنهایی” تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده
.
.

عشق زاییده ی “تنهایی” است و “تنهایی” نیز زاییده ی عشق
.

.
بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت کنیم / بیا مثل پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های “تنهایی” عادت کنیم
.

.
بهم نگى «ندیدبدید» / نگى منو«دیدوپرید» / بمونه بین خودمون / دیوونتم خیلى شدید
.
.
اى که مدتهاست بامن نیستى، من همانم که بامن زیستى، رنجهایم را شنیدى بازهم عاقبت گفتى غریبه کیستى؟

.
.
من از بادم،تو از باران
من از موجم،تو از ساحل
من از امروز،تو از فردا
اگر بادم،اگر باران
به جان جمله یاران
بیادت هستم بى پایان…

.
.
افسار دلم دست خدا بود چنین شد/ای وای اگر دست خودم بود چه میشد؟
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت/ گرقصددلم جور و جفا بود چه میشد…؟

.
.
جا برای من گنجشک زیاد است ولی…
به درختان خیابان تو عادت کردم !!!

.
.
بازشب شد و من ناله سرایم،از عشق تو دلبر دگر ناندارم. کی میشود آیی به سویم نازنینم ، تاشب رود و من به سویت آیم
.
.
باز باران باریدخیس شد خاطره ها.مرحبا بر دل ابری هوا .
هرکجا هستی باش آسمانت آبی وتمام دلت از غصه دنیاخالی.

.
.
دوری پایان محبت نیست انگارلطیفترین غم دنیاست ازت دورم ولی همیشه بیادتم
 
 

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده