صفحات

۱۳۹۰ مرداد ۱۳, پنجشنبه

"کیم کارداشیان" اولین دختر سه بعدی جهان + عکس

"کیم کارداشیان""کیم کارداشیان" اولین دختر سه بعدی جهان + عکس اعلام کرد او اولین شخصی خواهد بود که تصویرش بر روی جلد یک مجله سه بعدی قرار خواهد گرفت .
"کارداشیان" در وب سایت رسمی خود اعلام داشت او به تازگی عکس هایی را برای مجله Word’s Most Beautiful انداخته است .
او در سایj خود نوشته است : " این دیگه چه جور مجله ای است ؟!؟! مدتی است که می خواستم این موضوع را به شما بگویم ولی باید کمی صبر می کردم تا این خبر را که تصویر من بر روی جلد اولین مجله سه بعدی جهان قرار خواهد گرفت را به شما بدهم ! مجله Word’s Most Beautiful  اولین مجله ای است سه بعدی ست که به زودی منتشر خواهد شد و به همین منظور "نیک ساگلیمبنی" یکی از محبوب ترین عکاسان من ، عکس های بسیار زیبایی از من انداخته است و من بی صبرانه منتظر انتشار این مجله هستم."
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده