صفحات

۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

نحوه دکورکردن خانه ای با ترکیب طرح های مختلف توسط یک دکوراتور


در شمال میشیگان ، خانه ای وجود دارد که بیشترین رنگ سیاه ، سفید و طرح قهوه ای روشن را با ترکیب و هماهنگی طرح ها در آن ایجاد کرده اند.


بیش از یک سال طول کشید تا رویای کتی و برد اسپنسکی برای ساخت خانه ای در کرانه های خلیج بزرگ میشیگان به حقیقت بپیوندد. کتی می گوید : " ما نمایی می خواستیم که تک باشد . پنجره های گرد شیروانی یکی از قسمتهای مورد علاقه ی ماست . " در داخل خانه آنها به دنبال دکوری بودند که جالب بوده و کارایی خوبی داشته باشد و نمای خلیج را به بهترین شکل نشان دهد . کتی ترکیبی از رنگ های مشکی ، سفید و خاکی را انتخاب کرد که کارایی خوبی در خانه داشتند . سپس او نزد دوست طراح داخلی خود به نام کریستین لوتز رفت تا از او در تزئین نمای کلی خانه کمک بگیرد.
 

شاهکار ترکیب و هماهنگی
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
کتی در طرح رنگ داخلی خانه دچار مشکل شده بود تا اینکه یواشکی نگاهی به داخل کمد لباسهایش انداخت ،" من لباسهای مشکی زیادی می پوشم و سفید ، رنگ بسیار عالی ای برای جفت کردن با آن است . " او می گوید : دیوارهای خاکی و زرد و طرح صورتی ، ترکیب فوق العاده ی رنگ ها را کامل کردند . در اتاق نشیمن ، کتی از پارچه سفید قدیمی ای که در خانه داشتند برای کاناپه و دیگر صندلی های راحتی رومبلی درست کرد . سپس پرده های پنجره ، کوسن ها و لوازم فرعی دیگری با طرح سفید و مشکی به آن اضافه کرد.
 

طرح سنتی با یک تغییر
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
صاحب خانه ، کتی اسپنسکی می گوید : " من می خواستم اتاقها را با استفاده از الگوهایی که همپوشانی دارند به هم مرتبط بسازم . حتی اگر الگوها متفاوت باشند با هم طرح واقعاً خوبی را به وجود می آورند . " پارچه ی نقش دار بزرگ روی پنجره تغییر جالبی را به طرح قبلی می افزاید . یک والان از جنس کرباس ، جذابیت خاصی به طرح پارچه می دهد .
 

جلوه دادن به طرح ها
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
به کار بردن بالش و کوسن ، روش بسیار خوبی برای رنگ ورو بخشیدن به اتاق نشیمن است . کتی با استفاده از طرح های سنتی در الگوهای زنده ی امروزی ، طرح سنتی و نوین را باهم ترکیب کرد. حرف اول فامیلی خود را روی یکی از بالش ها  گلدوزی کرد .

نکته ی اصلاحی : هنگامیکه طرح ها را با همان ترکیب رنگ ، ترکیب می کنید ، از طرح های مختلف استفاده کنید . این کارجذابیت بیشتری به ترکیب می دهد . در اینجا پارچه بته جقه ای گلدار و محکم ، ترکیب اسپرتی را برای اتاق نشیمن ایجاد می کند .
 

رنگ ها
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
این طرح در مقابل دیوارهای خاکی رنگ ، تأثیر گذار است . بالای شومینه سه آئینه به سایزهای مختلف نمای زیبا و سنتی ای به اتاق می دهد و فضای اتاق را مطبوع تر می سازد . کریستین لوتز ، طراح داخلی خانه می گوید : " برای اسکلت خانه از رنگ های طبیعی استفاده کنید سپس با رنگ و لوازم جانبی مدرن آن را بپوشانید . " بالشهای زرد رنگ و گلهای ارغوانی ، رنگ آمیزی این اتاق را تکمیل می کنند . در منطقه ی خودتان از یک پیمان کار پاسیو یا تزئینات از قبل برآورد قیمت کنید .
 

هنری آسان روی دیوار
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
یک گالری از عکس های خانوادگی در هال ، علایق و شخصیت خانواده را می تواند نشان دهد . کاناپه ، فضای جذابی را ایجاد می کند در حالیکه ترکیب بالشها ، رنگ و راحتی خاصی را نیز به آن می افزاید . به تصویر نگاه کنید ، این تصویر را می توانید با قرار دادن آلبوم تزئینی بریده جراید یا کاغذ دیواری پشت عکس ها ایجاد کنید . برای اینکه همه چیز به هم بیاید از قاب و عکس های سیاه و سفید استفاده کنید .
 

اضافه کردن سبک خصوصی
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
با رنگ هایی مثل سیاه و سفید به راحتی می توان فضایی رسمی به وجود آورد . اما صاحب این خانه کتی اسپنسکی با لوزم جانبی ای که انتظار نمی رفت مانند قالیچه طرح گورخری فضایی متضاد ایجاد کرد . برای خصوصی تر کردن اتاق غذاخوری و نگه داشتن بودجه بیشتر ، کتی و طراح او کریستین لوتز دستی به سرو روی لوازم جزئی کشیدند و با کمی تغییر ، فضای بی نظیری ایجاد کردند . برای لوستر ، حباب های جدید و شیکی گذاشتند و رویه ی صندلی ها را عوض کردند و یک رویه ی گلدار مدرن روی آن ها کشیدند . در منطقه ی خودتان از یک پیمان کار پاسیو یا تزئینات از قبل برآورد قیمت کنید .
 

حروف اول به عنوان طرح
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
حرف اس به عنوان یک طرح زیبا روی پارچه ی کتانی که در پشت صندلی اتاق غذاخوری استفاده شده بود نوشته شد . این طرح با طرح گلدار روی صندلی ها ی دیگر نیزتضاد داشت . روش ساده ای که می توان برای دوباره روکش کردن صندلی ها به کار برد این است که کوسن ها را برداریم و پارچه ی جدیدی دور آنها بپیچیم . برای دوخت پارچه روی صندلی ها و پشت آن از ماشین دوخت تپانچه ای استفاده کنید .
 

فضای بیرون اتاق غذاخوری
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
در این ایوان از همان پارچه ی کرباسی استفاده شده که در پرده ی پنجره های داخل به کار رفته . رومیزی آن فضای منسجمی بین محیط داخل و خارج ایجاد می کند .
 

امتیاز رنگ آشپزخانه
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
زرد طلایی ، رنگ مورد علاقه ی خانواده از محل قبلی سکونتشان بود . بنابراین تصمیم گرفتند آن را با طرح رنگ سیاه و سفید این خانه جفت کنند . آشپزخانه فضای ایده آلی برای دیوارهایی به رنگ زرد شاد بود . کتی عاشق رومیزی و لوازم سفید مشکی بود . حتی طرح کابینت های بالایی و سکوی آشپزخانه سفید مشکی باقی ماند .
 

اتاق خوابی با پارچه های عالی
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
طراح داخلی ، کریستین لوتز می گوید : " تنوع پارچه مانند طرحهای جالب ، فوراً فضای اتاق را مد روز می کند . در اتاق خواب صاحب خانه ، قالیچه ، میزهای آئینه کاری شده ، پرده نمدی و روتختی کتان همه با هم ترکیبی ساخته اند تا فضایی گرم و راحت ایجاد کنند .
 

بازی با طرح
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
در اتاق خواب صاحب خانه ، طرح بته جقه ای بر دیوارها حاکم است ، بالشهای راه راه و خال خال که به رنگ زرد هستند در بالای سر تخت قرار دارند . کتی اسپنسکی ، صاحب خانه می گوید : " بته جقه ای ، طرح سنتی است اما این مدل که لبه های بزرگی دارد ،‌ امروزی است . " طرح خوب ، رنگ ها را طوری ترکیب می سازد که احساس راحتی و صمیمیت را بیشتر منتقل می کند .
 

ترکیب لوازم جدید و سنتی
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
کریستین لوتز، طراح داخلی ، ترکیب طرح سنتی و مدرن در مبلمان را پیشنهاد می کند . او می گوید : " استفاده از وسایل جدید و قدیمی بیشتر ترکیب می کند تا اینکه سبک و حالت به طرح بدهد . یک چهارپایه قدیمی با یک آئینه ی گرد تضاد بسیار زیبایی ایجاد می کند .
 

دکور هوشمندانه سرویس بهداشتی
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
به کار بردن رنگ گرم زرد و آئینه ی بزرگ بالای سینک روشویی ، فضای کوچک دستشویی را باز نشان می دهد . پیشخوان سفید مشکی مرمری ، روش هوشمندانه ای برای تکمیل طرح خانه در این اتاق است .
 

صورتی پررنگ
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
کاغذ دیواری صورتی پررنگ با گلهای درشت می تواند حاشیه ای دور تا دور اتاق مطالعه خانه ایجاد کند . به کار بردن کاغذ دیواری ،‌تنها در نیمه ی بالایی دیوارها ،‌ این طرح ها را از یکنواختی در می آورد . کتی برای ایجاد این فضا به جای رنگ زرد از صورتی خوش رنگی استفاده کرد .
 

ملاقات با کتی و کریستین
خانه ای با ترکیب طرحها و رنگها
کتی اسپنسکی ( فرد سمت چپ ) می خواست خانه ی شیکی بسازد که گرم و جذاب باشد . او با دوستش کریستین لوتز ( فرد سمت راست ) که یک طراح داخلی بود مشورت کرد و از او کمک خواست . کتی می گوید : " گاهی نیاز است که شخص دیگری به شما بگوید که این زیباست یا این چطور است ؟ " نظرات خوب فردی دیگر به شما اعتماد به نفسی که برای انجام کاری نیاز دارید را به شما می دهد .
 
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده