صفحات

۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

عکس / ساده ترین دختر جهان



هلن مکس دختر ۱۹ ساله بلژیکی که یکی از ساده ترین دخترهای جهان هست به عنوان ساده ترین دختر جهان انتخاب شد.

عکس :  ساده ترین دختر جهان - jazzaab.ir

وی بعد از انتخاب به عنوان ساده ترین دختر جهان گفت: من این باور را داشتم که به عنوان سومین یا دومین انتخاب بشم اما این باور را نداشتم که به عنوان ساده ترین دختر جهان انتخاب بشم. و از اینکه صورت من در من سادگی نشان میدهد بسیار خوشحال هستم. و همیشه سعی میکنم تا عمر دارم این سادگی را حفظ کنم.

  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده