صفحات

۱۳۹۰ مهر ۱۶, شنبه

کمند امیر سلیمانی از روش های زیبا شدن پوست خود می گوید !


عکس کمند امیر سلیمانی - www.jazzaab.ir

 کمند امیرسلیمانی، بازیگر 38 ساله سینما و تلویزیون، همچنان جوانی و شادابی خود را حفظ کرده است. با او درباره رازهای حفظ سلامتی پوست صحبت کردیم و او تجربیات طولانی‌اش در این زمینه را در اختیار خوانندگان گذاشت.

كارهای طبیعی انجام می‌دهم
من جزء آن دسته افرادی هستم كه زیاد دوست ندارم، وقتم را در مطب پزشكان بگذرانم و تاكنون برای مراقبت از پوستم به پزشك متخصص پوست و مو مراجعه نكرده ام. اما كارهایی كه باید به صورت طبیعی و روزانه انجام داد مثل استفاده از كرم روز، شب، ضدآفتاب و كرم دور چشم را  انجام می‌دهم. صبح‌ها بعد از شستن صورتم كرم روز روی پوستم می‌زنم و اگر قصد خروج از منزل را داشته باشم، حتما از ضدآفتاب استفاده می‌كنم. شب‌ها هم قبل از خواب حتما صورتم را می‌شویم و كرم شب و كرم دور چشم می‌زنم. تقریبا همیشه از مارك لانكوم استفاده می‌كنم و هر چند ماه یكبار كرم‌های مورد استفاده‌ام را تغییر می‌دهم، مثلا از كرم روشن‌كننده‌تر یا با رطوبت بیشتر استفاده می‌كنم. برای خریداری كرم‌ها هم به فروشگاه‌های خوب و معتبرمراجعه می‌كنم و با مشورت افرادی كه در زمینه پوستی تخصص دارند، كرم مورد نظرم را  انتخاب و خریداری می‌كنم.

خود را به چیزی وابسته نمی‌كنم
اصولا از انجام هركاری كه وابستگی ایجاد می‌كند، پرهیز می‌كنم. در یك مقطع زمانی شركت در كلاس‌های مدیتیشن به‌خصوص در میان بازیگران جوان رواج فراوانی داشت، اما با بررسی متوجه شدم كه در صورت شركت در كلاس‌ها باید هر روز صبح تمرینات را انجام دهم و همین امر مانع از شركت من در این كلاس‌ها شد، زیرا معتقدم در صورت تخلف از قانون مربوط به كلاس‌ها بیشتر آسیب خواهم دید. زیاد آدم پیگیری نیستم، شاید این یكی از نقطه ضعف‌های من باشد ولی احساس می‌كنم. اثر این رفتارها و كارها موقتی است و نمی‌تواند دائمی باشد.

استفاده از داروهای گیاهی و شیمیایی
اصولا به دارو زیاد اعتقاد ندارم و شاید به خاطر جنب و جوش زیادم است كه نمی توانم آرام بنشینم و ما سکی را روی صورتم بگذارم، بنابراین تاكنون از ماسك‌ها استفاده نكرده‌ام. در تمام طول  عمرم تنها 2بار به مطب پزشك پوست و مو رفتم، آن هم برای پاكسازی پوست صورتم. ولی اگر هم دچار ریزش موی شدید شوم، از قرص‌های روی استفاده می‌كنم.

رژیم خاصی رعایت می‌كنم
از دوران كودكی عادت داشتم كه شب‌ها زود بخوابم. وقتی شب كاری دارم، كاملا احساس می‌كنم كه پوستم خسته و كدر شده است. بنابراین خودم را عادت داده‌ام تا در ساعت معینی بخوابم که این مساله تاثیر خود را روی پوست من نشان داده است.
جز این، میوه و سبزیجات تازه مصرف می‌كنم. اصلا سراغ دخانیات و سیگار نمی‌روم چون می‌دانم سیگار دشمن اصلی پوست است. گاهی ورزش می‌كنم و شنا جزء برنامه‌های اصلی زندگی من محسوب می‌شود. این یک لذت بزرگ است که آن را به هر خانمی توصیه می‌کنم.

زیبایی با روش طبی بوعلی‌سینا
سال‌ها قبل پس از زایمانم با پزشكی به نام دكتر روشندل آشنا شدم كه كار اصلی او سالم‌سازی كبد و تنظیم متابولیسم و سوخت‌وساز بدن است. در آن زمان تصمیم داشتم لاغر شوم و با مراجعه به دكتر روشندل رژیم غذایی خاصی را شروع كردم، اما  كم‌كم متوجه شدم كه سلامت بدن با كمك تغذیه بیشتر از لاغری حائز اهمیت است.
 گاهی وقت‌ها که زیاد كار می‌كنم، ممکن است از نظر عصبی کم بیاورم و دچار سرگیجه بشوم. در این لحظات است که دکتر با روش‌های خاص خودش به داد من می‌رسد. ایشان با پیروی از روش طب بوعلی‌سینا با تغذیه درست، سیستم بدن مرا به حالت طبیعی بازمی‌گرداند. من همیشه با پیروی از دستورات ایشان انرژی از دست رفته را دوباره به‌دست می‌آورم، حالم بهتر می‌شود و پوست شفاف‌تری پیدا می‌كنم... راز سلامتی من به همین سادگی است.

چهره مصنوعی را نمی‌پسندم
کمند امیرسلیمانی عقیده دارد عمل‌های جراحی کمکی به زیبایی نمی‌کنند.
اصولا اعتقادی به انجام اعمال جراحی زیبایی ندارم، گاهی اوقات دوستانم انجام برخی از آنها را به من توصیه می‌كنند، اما من احساس می‌كنم اگر چروك‌های صورت با سن فرد متناسب باشد، نه تنها زشت نیست بلكه می‌تواند به شیرینی صورت اضافه كند. البته باید اعتراف كنم شاید 10سال دیگر این نظر را نداشته باشم. اهل دستكاری صورتم نیستم و فكر می‌كنم با انجام این روش‌ها صورت حالت مصنوعی پیدا می‌كند. بنابراین ترجیح می‌دهم كه ظاهرم هم مثل سنم روال طبیعی خود را طی كند.
مجله پردیس / برتربن ها


  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • StumbleUpon
  • Donbaleh
  • Technorati
  • Balatarin
  • twitthis
 
ساخت سال 1388 گالری عکس, مدل لباس 2014 ,عکس عاشقانه,فانتزی, عکس بازیگران.قدرت گرفته با بلاگر تبدیل شده به سیستم بلاگر توسط Deluxe Templates. طراحی شده بوسیله Masterplan. . بهینه شده برای سیستم فارسی مجتبی ستوده